NEWS

Στο άρθρο αυτού του μήνα, θα σας ενημερώσουμε για ασκήσεις με τις οποίες μπορείτε να γυμνάσετε τους μύες των ποδιών!

Για την πραγματοποίηση των ασκήσεων που σας προτείνουμε, χρησιμοποιήσαμε ως μόνο βοήθημα, ένα ζευγάρι εξοπλισμούς ποδιών, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και απλώς την αντίσταση που προσφέρουν τα πόδια σας. Οι παρακάτω ασκήσεις γυμνάζουν αποτελεσματικά τα κάτω άκρα, βοηθώντας στη κατανάλωση θερμίδων αλλά και την απομάκρυνση της κυτταρίτιδας!!

Κάθε άσκηση πραγματοποιείται σε 2 χρόνους. Από τον πρώτο στο δεύτερο η άσκηση γίνεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, ενώ από τον δεύτερο στον πρώτο (επαναφορά) η άσκηση γίνεται αργά για να ξεκουραστεί ο μυς. Στις φωτογραφίες αναγράφεται ο μυς που δουλεύει καθώς και η έναρξη και το τέλος της κίνησης του πρώτου χρόνου.

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο νερό, εφοδιαστείτε με την καλύτερη διάθεση σας και ετοιμαστείτε να γυμνάσετετετρακέφαλους, προσαγωγούς, γλουτιαίους, οπίσθιους μηριαίους και κοιλιακούς...


1 2 Προσαγωγοί 1η


1 2 Προσαγωγοί 2η

1 2 Γλουτιαίοι

1 2 Τετρακεφάλοι - Οπ. μηριαίοι (Κλωτσιά μπροστά)

1 2 Μέσος Γλουτιαίος

1 Όλοι οι μύες των ποδιών και οι κοιλιακοί

(Εναλλάξ ψαλίδια εμπρός και πίσω - Ιδανική άσκηση για αδυνάτισμα σύσφιξη και απομάκρυνση της κυτταρίτιδας!)