NEWS

Οι διακοπές μπορεί να πλησιάζουν προς το τέλος τους, αλλά ο καιρός εξακολουθεί να προσφέρεται για γυμναστική στο νερό! Στο άρθρο αυτού του μήνα, θα σας ενημερώσουμε για ασκήσεις με τις οποίες μπορείτε να γυμνάσετε τους μυς του κορμού και των άνω άκρων!

Για την πραγματοποίηση των ασκήσεων που σας προτείνουμε, χρησιμοποιήσαμε ως μόνο βοήθημα, ένα ζευγάρι ειδικούς εξοπλισμούς χεριών. Οι παρακάτω ασκήσεις γυμνάζουν αποτελεσματικά, βοηθώντας στη σύσφιξη και την κατανάλωση θερμίδων!!

Κάθε άσκηση πραγματοποιείται σε 2 χρόνους. Από τον πρώτο στο δεύτερο η άσκηση γίνεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, ενώ από τον δεύτερο στον πρώτο (επαναφορά) η άσκηση γίνεται αργά για να ξεκουραστεί ο μυς. Στις φωτογραφίες αναγράφεται ο μυς που δουλεύει καθώς και η έναρξη και το τέλος της κίνησης του πρώτου χρόνου.

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο νερό, εφοδιαστείτε με την καλύτερη διάθεση σας και ετοιμαστείτε να γυμνάσετε στήθος, πλάτη, δικέφαλους, τρικέφαλους και ώμους...


1 2 Ώμοι 1η


1 2 Ώμοι 2η

1 2 Δικέφαλοι

1 2 Στήθος 1η

1 2 Στήθος 2η

1 2 Τρικέφαλοι

1 2 Πλάτη