NEWS

Το καλοκαίρι μας βρίσκει με την καλύτερη διάθεση για άσκηση στο νερό. Η Aquaway στο άρθρο αυτού του μήνα, σας ενημερώνει για ασκήσεις με τις οποίες μπορείτε να γυμναστείτε στο νερό αποτελεσματικά, εύκολα και με ασφάλεια!

Για την πραγματοποίηση των ασκήσεων που σας προτείνουμε, χρησιμοποιήσαμε ως μόνο βοήθημα, ένα ζευγάρι ελαφράκια - αλτηράκια. Οι παρακάτω ασκήσεις γυμνάζουν τέλεια το πάνω μέρος του σώματος, βοηθώντας παράλληλα στη κατανάλωση πολλών θερμίδων!!

Κάθε άσκηση πραγματοποιείται σε 2 χρόνους. Από τον πρώτο στο δεύτερο η άσκηση γίνεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, ενώ από τον δεύτερο στον πρώτο (επαναφορά) η άσκηση γίνεται αργά για να ξεκουραστεί ο μυς. Στις φωτογραφίες αναγράφεται ο μυς που δουλεύει καθώς και η έναρξη και το τέλος της κίνησης του πρώτου χρόνου.

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο νερό, εφοδιαστείτε με την καλύτερη διάθεση σας και ετοιμαστείτε να δουλέψετε στήθος, πλάτη, τρικέφαλο, δικέφαλο, ώμους και κοιλιακούς...


1 2 Στήθος 1η


1 2 Στήθος 2η

1 2 Στήθος 3η

1 2 Πλάτη

1 2 Τρικέφαλος

1 2 Ώμοι(πιέσεις)

1 2 Ώμοι(χέρια)

1 2 Κοιλιακοί

1 2 Δικέφαλος