NEWS

Ο διάδρομος γυμνάζει όλους τους μύες των ποδιών, σε αντίθεση με το απλό περπάτημα ή τρέξιμο στο νερό, όπου γυμνάζονται μόνο οι πρόσθιες μυϊκές ομάδες!

Απόλυτα εύχρηστος, ο διάδρομος νερού ελέγχεται και προσαρμόζεται από τον αθλούμενο. Το επίπεδο δυσκολίας, μπορεί προσαρμοστεί από την ταχύτητα κίνησης του αθλούμενου, με βάση το προσωπικό του επίπεδο φυσικής κατάστασης. Ο αθλούμενος μπορεί στο διάδρομο:


- Να περπατήσει αργά ή γρήγορα


- Να τρέξει σε ευθεία ή επιλέγοντας μία απο τις 4 ανηφορικές γωνίες κλίσης


- Να εκτελέσει την άσκηση ''Cross country''


- Να τον χρησιμοποιήσει σαν πολυ-όργανο για ασκήσεις ενδυνάμωσης





Αυξάνοντας την ταχύτητα κίνησης αυξάνεται και παράλληλα η δυσκολία και η προπονητική επιβάρυνση. Ο αθλούμενος περπατώντας,τρέχοντας ή κάνοντας cross country πάνω στο διάδρομο νερού, γυμνάζει κοιλιακούς και όλες τις μυϊκές ομάδες των ποδιών:




- Τετρακέφαλο

- Γλουτιαίο

- Οπίσθιους μηριαίους

- Προσαγωγούς

- Γαστροκνήμιο

- Υποκνημίδιο

- Πρόσθιο κνημιαίο

- Κοιλιακούς


Ο διάδρομος γυμνάζει όλους τους μύες των ποδιών σε αντίθεση με το απλό περπάτημα ή τρέξιμο στο νερό, όπου γυμνάζονται μόνο οι πρόσθιες μυϊκές ομάδες. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν ο αθλούμενος πατάει στον πάτο της πισίνας, η επιφάνεια είναι σταθερή, ενώ στο διάδρομο η αντίσταση αυξάνεται, γλιστρώντας στην κυλιόμενη επιφάνεια του.


Ο διάδρομος νερού αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο άσκησης. Γυμνάζει πολύ αποτελεσματικά, χωρίς καμία επιβάρυνση στο σώμα και τις αρθρώσεις!