Ενημερωτικά

NEWS

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων

Η ιστοσελίδα Aquaway.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων.

Όροι επιστροφής

Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Τα προϊόντα και ιδιαίτερα τα ποδήλατα και διάδρομοι νερού, να μην έχουν εισέλθει κάθόλου στο νερό.

Διαδικασία επιστροφής

Με παραλαβή μέσω courier, σε αυτήν την περίπτωση:
Συσκευάζετε το προϊόν στο κουτί του, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Επίσης, στις αναγραφόμενες στο site τιμές, δεν περιλαμβάνονται η μεταφορά, το στήσιμο και ο δειγματισμός των προϊόντων.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 28210 68117, είτε μέσω e-mail στο info@aquaway.gr

Ακύρωση παραγγελίας από τον πελάτη

Εφόσον υπάρξει ακύρωση παραγγελίας από τον πελάτη, η προκαταβολή σε καμμία περίπτωση δεν επιστρέφεται. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει και επιπλέον ποσό, ανάλογα με το στάδιο ολοκλήρωσης της συγκεκριμένης παραγγελίας κατά την ακύρωσή της.